- realizowanie czynności związanych ze sprawami dotyczącymi gospodarki zasobami mieszkaniowymi oraz przyjętych do zarządzania wspólnot mieszkaniowych,
- załatwianie spraw związanych z zasiedlaniem mieszkań,
- uczestniczenie w prowadzeniu eksmisji z lokalu,
- prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach naruszeń regulaminu porządku domowego oraz podejmowanie czynności zmierzających do zaprzestania naruszeń,
- utrzymanie właściwego porządku i czystości na terenie nieruchomości będących we władaniu-administrowaniu Spółdzielni oraz na chodnikach położonych wzdłuż tych nieruchomości,
- kalkulowanie wysokości opłat na pokrycie kosztów eksploatacji i utrzymania nieruchomości budynkowych,
- gospodarowanie funduszami pochodzącymi z opłat eksploatacyjnych oraz opłat na fundusz remontowy w ramach uchwalonych planów,
- koordynowanie wszelkich prac remontowych łącznie z ich odbiorem i rozliczaniem,
- dokonywanie (przy współpracy z Działem Techniczno-Eksploatacyjnym) okresowych kontroli stanu technicznego budynku i instalacji oraz przeglądów wymaganych przepisami Prawa budowlanego,
- ustalanie (wspólnie z Radą Osiedla) potrzeb remontowych zasobów oraz opracowywanie rocznych i wieloletnich planów remontowych
|